8 گل مناسب مراسم ختم

دوست داشتن
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور پوکت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



هیچ انسانی دوست ندارد عزیزان خود را از دست بدهد و می خواهد به دوران قبل از وقوع یک بار برای همیشه بازگردد. اما راه هایی برای تسکین یک خانواده عزادار وجود دارد. یکی از این راه ها گرفتن تاج گل مناسب است. تاج گلی که معنا و نماد خاصی دارد باعث آرامش خانواده عزادار و همدردی شما با خانواده آن مرحوم است. هر تاج گل احساس خاصی را بیان می کند. توصیه می شود قبل از خرید گل تسلیت به نکاتی توجه کنید.

 

برای انتخاب گل تسلیت بهتر است از گل های بادوام استفاده کنید تا عمر طولانی داشته باشید. همچنین سعی کنید همیشه از تاج گل یا دسته گل برای مراسم ترحیم استفاده کنید. نگران قیمت تاج گل تسلیت نباشید. سایت شارمیلا گل ترحیم را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت به فروش می رساند. برای خرید گل ترحیم به صفحه اصلی سایت شارمیلا رفته و برای دیدن طرح های فوق العاده ما به قسمت ترحیم مراجعه کنید.

 

انواع گل مناسب برای تسلیت

بسیاری از تاج گل ها برای مراسم ترحیم مناسب هستند اما در اینجا می خواهیم به بهترین آنها اشاره کنیم و آنها را بررسی کنیم تا بتوانید گل های خوبی بخرید.

1- گل گلایل

یکی از گل های مناسب برای مراسم خاکسپاری گلایل است. این گل نمادی از احساس و خاطره است و می تواند اندوه یک خانواده از دست رفته را کاهش دهد. می توانید تاج گل گلایول را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنید که بسیار مناسب هستند. گلایل به عنوان گل تسلیت در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مردم با این گل زیبا آشنایی دارند.

 

2- گل زنبق

تاج گل زنبق یکی از بهترین گل ها برای مراسم عزاداری است. زنبق به معنای معصومیت، پاکی و عظمت است. اگر می خواهید برای مراسم ترحیم گل بخرید، بهتر است از رنگ های سفید لیلی استفاده کنید تا باعث آرامش خانواده متوفی شود. می توانید از ترکیب زرد و سفید نیز استفاده کنید.

 

3- گل رز

گل رز یکی از شناخته شده ترین گل های ایران است. انواع مختلفی از گل رز وجود دارد که مناسب هر سلیقه ای است. سعی کنید از تاج گل هایی استفاده کنید که نماد عشق و پاکی هستند، مانند رنگ سفید! تاج گل رز زرد نماد دوستی است. این رنگ می تواند انرژی خوبی را به خانواده متوفی منتقل کند. می توانید رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید. گل رز صورتی به عنوان گل ترحیم استفاده نمی شود و اصلا مناسب این مراسم نیست. گلهای تسلیت این باکس گل زیبا توسط همکاران ما در سایت شارمیلا تزیین شده است.

 

 

4- گل لیلیوم

مانند نیلوفرها، انواع مختلفی از نیلوفرها وجود دارد. البته رنگ های لیلیومی معنای خاصی ندارند. اما به طور کلی تاج گل زنبق به معنای قدرت و صداقت است. از این گل به عنوان یک ارزش اخلاقی نیز استفاده می شود.

 

5- میخک

میخک رنگ های مختلفی دارد و هر رنگ معنایی دارد. یکی از پیشنهادات سایت شارمیلا برای خرید گل ترحیم تاج میخک می باشد. این گل ها از نظر اندازه کوچکتر از گل های دیگر هستند و همچنین طول عمر بیشتری دارند و می توانند حس خوبی را به عزاداران القا کنند. میخک قرمز به معنای عشق است. میخک سفید به معنای پاکی و صفا است که برای مراسم ترحیم و عزاداری انتخابی عالی است. میخک در میان قوم مسیح به معنای اشک در چشمان مریم مقدس ذکر شده است.

 

6- گل نرگس

نرگس و لاله نماد شروعی جدید هستند. تاج گل نرگس را در اولویت خرید کنید زیرا این گل ها علاوه بر نمادهای ذکر شده باعث دلگرمی خانواده عزیز از دست رفته نیز می شود و حس خوبی را به آنها منتقل می کند. البته گل نرگس فقط مخصوص بهار است و در این زمان می توانید این گل تسلیت را خریداری کنید. گل نرگس در رنگ های سفید و زرد موجود است.

 

7- گل بنفشه

گل های بنفش با رنگ بنفش می توانند برای مراسم ترحیم مناسب باشند. این گل نماد زیبایی است. می توانید گل بنفشه را با گل های دیگر ترکیب کنید و در یک تاج گل بسیار زیبا و نمکی به خانواده عزادار تقدیم کنید. این می تواند باعث شود آنها کمی احساس ناراحتی کنند.

 

8- گل اسطوخودوس

اسطوخودوس سیاه می تواند برای گل های تسلیت بسیار مناسب باشد. نماد اسطوخودوس سیاه غم و اندوه فراوان است. می توانید خرید اسطوخودوس را سرلوحه انتخاب های خود قرار دهید زیرا این گل علاوه بر نمادهایی که دارد زیبا و جذاب نیز می باشد.

 

سایت منبع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:43 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: